המרכז הישראלי לשיקום העור | G.S Clinic

את לא מבינה כמה הטיפול שינה לי את הביטחון.
הסנטר הכפול תמיד הפריע לי בכל תמונה. הטיפול היה באמת קל. לא כאב בכלל, רק תחושה כזאת חמימה ונעימה, ואחרי כמה טיפולים האזור פשוט הצטמק פתאום רואים שיש לי קו לסת.
תודה על היחס, על הליווי ועל זה שאת באמת יודעת מה את עושה.

Let’s Get Started

רוצה להתחיל תהליך?

אנחנו כאן – עם ידע, ניסיון, ולב ענק.

לתיאום פגישת אבחון ראשונית: שלחי לנו הודעה עכשיו

דילוג לתוכן