את לא מבינה כמה הטיפול שינה לי את הביטחון.
הסנטר הכפול תמיד הפריע לי בכל תמונה. הטיפול היה באמת קל. לא כאב בכלל, רק תחושה כזאת חמימה ונעימה, ואחרי כמה טיפולים האזור פשוט הצטמק פתאום רואים שיש לי קו לסת.
תודה על היחס, על הליווי ועל זה שאת באמת יודעת מה את עושה.